niedziela, 8 lipca 2012

Słowem wstępu

1. Co i jak, czyli w o czym będę pisać, w telegraficznym skrócie

Expecto Patronum to zaklęcie bardzo dobrze znane wszystkim fanom sagi o Harrym Potterze. Jest to rodzaj tarczy oddzielającej czarodzieja od wszelkiego demonów przeszłości i wszelkiego smutku. Warto wiedzieć, że taką tarczą może być nie tylko efekt zaklęcia, ale również relacja łącząca dwie osoby, często o skrajnie różnych przekonaniach i charakterach.

2. Priori Incantatem - co było wcześniej

Zapewne znajdą się tu tacy, którzy znają mnie z wcześniejszych opowiadań o Harrym Potterze, a tworzyłam je pod pseudonimem Pauli. Ci, którzy spotkają się ze mną pierwszy raz, z pewnością przekonają się, że tym, co lubię najbardziej, są odważne połączenia bohaterów, fantazja w wymyślaniu nowych przygód i złośliwość, której efektem jest nieustanne komplikowanie życia wszystkim  postaciom.

3.  Uwaga! Wymagana wzmożona ostrożność!

W tekście mogą pojawić się wulgaryzmy, sceny łóżkowe oraz opisy śmierci czy tortur. Wrażliwych Czytelników proszę o pomijanie takowych fragmentów. 

4. Aby formalności stało się zadość

Wszystkie postacie i miejsca ( z małymi wyjątkami ) należą do J.K. Rowling. Jedynie fabuła i poszczególne sytuacje są wymysłem mojej chorej wyobraźni. 

Zapraszam do wspólnej zabawy!

1 komentarz:

  1. Ach gdzie, ta desperacja mnie przywiała... :) Nie mogę się od Ciebie uwolnic :>
    Pozdrawiam
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń