wtorek, 19 lutego 2013

Patronus #2

Najdroższe moje Czytelniczki!
Śpieszę z wyjaśnieniem, gdzie zniknęłam, dlaczego i na jak długo.
Zasadniczo nie zniknęłam, siedzę sobie spokojnie w zaśnieżonym Wrocławiu, natomiast z powodów osobistych i nie tylko, zniknęła moja wena i czas do pisania. Postaram się zaległości nadrobić w najbliższym możliwym terminie. Bloga na pewno nie porzucę, proszę się o to nie martwić. Czytam też wszelkie Wasze komentarze, za które jestem niezmiernie wdzięczna. 
Wracam po (mam nadzieję) krótkiej przerwie. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i cierpliwość, paulina.

14 komentarzy:

  1. czekam na następny rozdział i życzę żeby twoja wena szybko wróciła ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na ciąg dalszy :) Życzę dużo weny!
    Venetiia

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać, ale wracaj szybko !! :D
    WENYY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystko na jednym wdechu. Przez przypadek znalazłam, usiadłam i pochłonęłam w całości. Jestem oczarowana tym jak piszesz. Wydaje mi się iż robisz to tak naturalnie... siadasz, piszesz, wstawiasz i jest! Twoje opisy nie są nudne a bardzo wciągające pomimo tego iż ja osobiście stawiam na dialogi, która - na szczęście - nie są u Ciebie zaniedbywane :-) .
    No co tu dużo mówić... Piszesz bardzo dobrze, przekazujesz emocje, omotujesz swoją twórczością czytelnika (przynajmniej mnie), masz dobre pomysły i... no nie moge się doczekać kontynuacji!
    Nie wiem czy powiadamiasz o swoich notkach aczkolwiek chciałabym poprosić o powiadomienie przez gg 32327320
    Pozdrawiam i życzę duuuuużo weny =^.^=
    Karin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło się robi na sercu po takim komentarzu. Naturalnie przychodzi mi wszystko, co związane z tworzeniem, natomiast samą jakość tworzenia cały czas staram się doskonalić.
      Dzięki za miłe słowo, na GG powiadamiam nieustannie ;)

      Usuń
  5. Życzę bardzo bardzo dużo weny i czekam na kolejny rozdział !!


    Pozdrawiam Jagoda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja Tobie życzę cierpliwości do moich ciągłych przerw ;)
      Pozdrawiam, paulina

      Usuń