sobota, 16 marca 2013

Obwieszczenie treści smutnej

Ogłaszam wszem i wobec, że kto polubił Expecto Patronum, niech szybko zabiera się za kopiowanie treści na własny komputer. Popełniłam tzw. podstawowy błąd etyki pracy, dając linka znajomemu, a łobuz jeden bezczelnie zaczął zapoznawać się z moją antytwórczością, toteż, chcąc uniknąć rozpowszechnienia moich opowiadań wśród realnych znajomych muszę je usunąć. Przykro mi, przepraszam za utrudnienia, gdybym zamierzała wstawić wszystkie rozdziały ponownie - dam znać! 
Pozdrawiam!


EDIT : Nie mam serca Wam tego zrobić. Zostało mi obiecane iż blogi nie ulegną rozpowszechnieniu, toteż proszę wstrzymać hejta na rzeczonego wcześniej łobuza. Sama uskuteczniłam taki hejt, że koledze należy się spokój do końca życia ;) Możecie spać spokojnie, blogi zostają tam, gdzie są.  

19 komentarzy:

  1. No cóż , rozumiem .
    Faktycznie, też nie byłabym zadowolona gdyby moi znajomi czytali mojego bloga ... zaraz by się zaczęło .. -.-
    powiem ci jedno . Blog jest świetny i tak czy inaczej musisz kiedyś powrócić z nim , bo nie wytrzymam długo .
    Jeśli mozesz, gdybyś postanowiła powrócić - pisz na GG - 12867730 . bardzo proszę ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się rozumiemy ;)
      Długo czekać nie musiałaś, nie? Następnym razem dam sobie więcej czasu na przemyślenia odnośnie podjęcia takich DRAMATYCZNYCH ;) kroków

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. uuuf, dzięki bogu :) Szkoda by 55 tys. widzów się zmarnowało :) pozdrawiam

      Usuń
  2. To gnój! D:
    Twoje opowiadanie jest świetne, o czym z resztą świadczy ilość obserwatorów, wejść i komentarzy na blogu. Ludzie są w dzisiejszych czasach podli, pełni zawiści i zazdrości. Nie możesz się wybijać, gdyż zostaniesz wyśmiany. Nie dlatego, że jesteś "inny", lecz dlatego, że jesteś lepszy. Wiem jak się czujesz, też pokazałam swoje opowiadania nieodpowiedniej osobie. Tylko kilkoro najbardziej zaufanych przyjaciół wie, że prowadzę bloga, ale nie ma linka.
    Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni, rozdziały znowu opublikujesz i nie przestaniesz pisać tego opowiadania. :)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie. Nie czuję się lepsza, ani inna, czuję się (nie)normalna, po prostu czasem bardziej boję się upublicznienia znajomym treści tych blogów niż buki z muminków ;)
      Wyjaśniło się, co się wyjaśnić miało.
      Dziękuję, pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. Mówiąc "lepsza" miałam również na myśli, że masz jakieś zainteresowania i wartości. Większość młodzieży w tych czasach niespecjalnie się czymś interesuje.
      Też czuję się nienormalna, ale to dobre uczucie. :)

      Usuń
  3. To proszę dokończ to opowiadanie na innym blogu. Proszę nie zostawiaj nas tak !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 3971434 mój adres gg, jakbyś miała kiedyś kontynuować, napisz, opowiadanie jest magiczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam za pytanie .. ale masz już może napisany rozdział na expecto patronum ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może zmień adres i wyślij zainteresowanym na e-maila? Mój to alicia.blog@interia.pl :D Moi znajomi nie mają pojęcia, że prowadzę bloga, a ja staram się to utrzymać. Tzn wiedzą, że piszę, nawet to czytają, ale o blogu nie mają pojęcia (I OBY NIE MIELI!). A co do Twojej sytuacji, to trzymaj się mocno i powiedz koledze, że dużo osób chce go zabić ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby tylko zabić najpierw jeszcze troszkę Cruciatusem pomęczyć ( chyba trochę udziela mi się charakterek Belli XD ) a potem jakiś bardzo bolesny rodzaj śmierci wybrać dla niego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. moje gg to 44819845
    napisz jak wrócisz
    ja też dawałam link znajomym i nie mam problemów. Puki co.
    a jeśli byś chciała to zapraszam do mnie na http://love-is-not-a-color.blogspot.com/
    czekam na twój powrót, a jeśli chcesz to powiedz mi kto ci to zrobił, już ja go dorwę. Nie pozbiera się ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje że szybko napiszesz kolejny rodział Czekam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz jak wrócisz albo gdy przeniesiesz gdzieś bloga :D
    28658625 to moje gg :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jupiiiii zostajesz <3 No to czekam na NN i cofam hejt na twojego kolegę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger.
    Więcej u mnie: http://dramionezyciehermiony.blox.pl/html

    dramione-hermione

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nowy rozdział?

    Black Dalhia

    OdpowiedzUsuń