poniedziałek, 29 lipca 2013

Patronus #4

Kochani moi! Przysyłam Wam wieści ze świata magii, a ich treść, chociaż nie najweselsza, zawiera małe pocieszenie. Reszta w środku ;) 


Wiem, że oczekujecie notki, ale teraz wyjeżdżam na kilka dni, więc rozdziały się nie pojawią. Jednakowoż obiecuję wziąć kajecik i notować w nim pilnie wszystkie swoje pomysły, których z pewnością przywiozę od groma. Pocieszenie brzmi następująco: jak tylko wrócę, wystartuje opowiadanie z gatunku sevmione, do którego link znajdziecie na pewno w notce na tym blogu. Już teraz gorąco zachęcam Was do czytania! 
Wakacyjnie pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. oh super! czekamy ;-)
    gdzie wyjeżdżasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu. Czekam z niecierpliwością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award i Versatile Blogger :) Więcej informacji zmiana-nam-dobrze-zrobi -love-dramione.blogspot.com w zakladce Nominacje i nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekam :D Miłej podróży i całego wyjazdu.
    Chciałam jeszcze powiedzieć, że właśnie założyłam bloga i byłoby miło, gdybyś wyraziła swoją opinię-> http://dramione-always-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :) http://hgdm-baby-i-wait-for-you.blogspot.com/ - zapraszam na IV rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. musiałam cię dodać do perełek, jakie czytam, które są zamieszczone na moim blogu:)
    twój blog jest cudowny, więc mam cichą nadzieję że więcej osób tutaj zajrzy ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń