środa, 24 lipca 2013

Uczta w Wielkiej Sali!

Kochani moi! 
To, że wczoraj stuknęło nam razem dwa lata już wiecie, a ja chciałabym Wam za to serdecznie podziękować ;) Mam najlepsze grono Czytelników na świecie, tego jestem pewna ;) Po więcej zapraszam do środka.

Oczywiście składamy wszyscy lekko spóźnione życzenia urodzinowe Danielowi Radcliffe'owi. Swoją drogą - czy to aby nie jakiś znak od Merlina, że odtwórca roli Harry'ego Pottera postanowił mieć urodziny akurat wtedy, kiedy zaczęłam pisać? :) Just kidding.
Tak, jak obiecałam, mam dla Was prezent w postaci miniaturki (Miniaturka ma dość obszerne 3 części ;) )
ale widzę, że i Wy obdarowaliście mnie ilością 100 000 + wejść na bloga
Kocham Was! 
Dziękuję :)

2 komentarze:

  1. Witaj :)
    Zostałaś przez mnie nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tu: http://zyciowydylemat.blogspot.com/2013/07/sprawy-organizacyjne-liebster-blog.html

    Pozdrawiam,
    Clarie

    OdpowiedzUsuń